ناتمام

اس ام اس تنهایی

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ب.ظ

اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی , اس ام اس تنهایی غمگین , اس ام اس تنهایی و بیکسی , اس ام اس تنهایی تیکه دار 

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مجموعه اس ام اس تنهایی و بیکسی و دلتنگی غمگین و تیکه دار عاشقانه در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

هفت شهر عشق

شهر اول: نگاه و دلربایی

شهر دوم: دیدار و آشنایی

شهر سوم: روزهای شیرین و طلایی

شهر چهارم: بهانه، فکر جدایی

شهر پنجم: بی وفایی

شهر ششم: دوری و بی اعتنایی

شهر هفتم: اشک، آه، “تنهایی”

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی؟”

شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن، حالا که دیگر نیستم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان :

خسرو و شیرین

لیلی و مجنون

ویس و رامین

پیر مرد و پیرزن

“تو” و اون

“من” و تنهایی…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

از آنسوی تنهایی

از آنسوی بغض

از آنسوی باران

کسی صدایم میکند؛

تو بگو … بروم یا بمانم؟!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلم می خواست

با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریم

دل بکنیم از این قفس،

برای هم بال بذاریم

سر بذاریم رو دوش هم،

برای هم گریه کنیم

با همه مهربون باشیم،

برای هم گریه کنیم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم،

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود،

کمی نزدیکتر بیا

میخواهم با تو بودن را حس کنم …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زمین قانون عجیبی دارد،

هفت میلیارد آدم و فقط با یکی از آنها احساس تنهایی نمی کنی

و خدا نکنه که آن یک نفر تنهایت بگذارد،

آنوقت حتی با خودت هم غریبه میشوی . .

  • arghavan miri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی